Schema

Jag har mycket att göra, och jag älskar det. För att jag ska hinna med allt, och inte glömma något så gör jag varje söndag schema över veckan som kommer. Och jag har kommit in i en bra rutin för att få allt gjort. Men ibland blir jag sittandes som i koma med sjuk ångest för jag inte vet var jag ska börja. För det mesta löser det sig om jag tar en promenad eller ett träningspass.
Det är så mycket kul som händer nu, att jag vill göra allt till 100% och jag vill hinna njuta av situationen!

Livet är fantastiskt!



/Sångerskan


Kommentarer
Postat av: Maria

Wow ! Vill bara du ska veta vilken energi och glädje du utstrålar genom din blogg !

Du är en otrolig förebild :)

You goooo girl !



Kram kram ( vart e festen? ;) )

2010-09-30 @ 20:57:06
URL: http://mariaocharne.blogg.se/
Postat av: Lotten

Tack snälla Maria för de orden!

Jag vill komma på den där festen :) Vi tar det i Malung nästa sommar! Kramar!

2010-10-01 @ 13:34:56
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0