Jobbigt och ensamt

Fy fan vad det är mycket i mitt huvud nu. Det är så mycket som händer och det mesta är faktiskt bara jäkligt kul! Men jag jobbar så hårt. Min veckoplanering är oövergripligt stor. Och jag har mycket som hänger i luften och väntar på att beslut ska bli tagna. Allt från byta buss, bokföring, coachingarbete i skolan, sjuk syster, magknip, planering inför dag med Dansbandskampsfilmning, sponeravtal, designa tröjor. Osv, osv. 
I ett sånt här läge så skulle jag behöva någon som kramade mig, klappade mig i pannan och sa till mig att jag gör allt det där så bra.
Det är ensamt ibland.



/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: FrökenKajson

Här kommer en BAMSEKRAM och klapp på kinden och pannan, en kopp te och lite tända ljus och en hjälpande hand!!! Kom ihåg att jag finns här om jag kan göra något för dig! KRAM

2010-09-26 @ 21:58:15
URL: http://frokenkajson.blogg.se/
Postat av: Bea

Kan bara hålla med Johanna, finns här för dig dag som natt om du behöver hjärtat.

Stor stor kram!

2010-09-26 @ 22:43:09
Postat av: Lotten

Tack fina ni!! Kramar till er!

2010-09-27 @ 11:25:45
URL: http://divinelotten.blogg.se/
Postat av: Anonym

En sak som kanske kan hjälpa lite när det känns tungt är att vi i danspubliken uppskattar allt det du gör med Divine otroligt mycket! Jag lever fortfarande på den kvällen då ni var och spelade och sjöng så underbart fint i Käcktjärn utanför Piteå. Jag hoppas och tror att du klarar allt det andra som känns tungt och jobbigt också. Om inte annat så löser det sig, så brukar i alla fall alltid jag tänka!

Kram

2010-09-27 @ 17:30:40
Postat av: Lotten

Tusen tack! Du anar inte så glad jag blev när jag läste din kommentar du gjorde min dag! Och att du fortfarande lever på den fina kvällen i Käcktjärn är anledningen till att jag gör detta. Tack!

2010-09-28 @ 09:36:05
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0