Ledig fredag

I dag är första lediga fredagkvällen jag har på jag vet inte när! Kvällen till ära ska jag och min familj åka och fira fina Jessica som fyller år. Det har utlovats massor med mat, dryck och trevligt sällskap!
Jessica är ett år yngre än mig och är yngsta dottern i vår "bästisfamilj", har alla en så? Där hela familjen är vänner? Vår bästisfamilj har också två döttrar och just nu nu är vi 26, 24, 23 och 21 år. Våra fäder driver liknande företag, en dotter i varje familj kör lastbil, mammorna jobbar mer eller mindre inom vården. Vi har alltid varit vänner, åkt till fjällen tillsammans på vintern, campat i Danmark på sommarn, alltid hängt ihop. Vi är som en enda stor familj!
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi har en bästisfamilj!

2010-11-22 @ 23:13:38
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0