Handkräm

Så fort det blir vinter får jag extremt torra händer. Så när det är minusgrader ute är det lika viktigt för mig att ha med handkräm som det är att ha med mobilen. I går glömde jag handkrämen hemma, men passerade ett apotek och rusade in. När jag satte mig i bilen och skulle klämma ut så blev jag lite för ivrig, det kom lite för mycket. Det va väl inget problem i sig. Problemet kom när jag skulle svänga i rondellen och händerna va helt kletiga så jag inte fick grepp om ratten.
/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Martina

och vad hände sen?

2010-11-30 @ 19:30:49
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Svemicke

Annars kan Du tänka som snöröjarna i Borås: Gör ingenting åt problemet för våren löser det per automatik. :) I regel smälts snön bort till våren och nariga händer brukar dessutom bli mjukare då. :)

2010-12-01 @ 12:18:23
URL: http://svemickedansband.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0