God frukost och dagens schema.



Jag började dagen med frukost tillsammans med datorn. Helt tyst och skönt i huset.
Dagen schema innehåller:
- Skriva klart inlämninguppgift i Hälsopsykologi (som jag iofs är klar med snart).
- Åka iväg och handla lite saker inför helgen på Birka Paradise. Batterier och sånt.
- Lite mindre roligt pappersabete.
- Lite roligare pappersarbete.
- Promenad i solen (och samtidigt ringa dagens samtal).
- Hämta våra nya, tillfälliga affischer. Dessa ska skickas iväg till arrangörer.
- Friskispass ikväll.
- Bio - jag är lite efter, men jag tror att det blir Shutter island.

Just nu spelas det folkmusik på första våningen. På andra våningen är det någon som kollar på sport (och hejar på). På tredje våningen sitter jag och försöker få något gjort. Ibland är det underbart att bo i kollektiv, ibland inte.


/Sångerskan




Kommentarer
Postat av: ramona

tjingeling, nice blogg du har :) råkade ramla in här :==)



kram från en annan dansbandsångerska från Åland

2010-05-31 @ 10:57:14
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Lotten

Tack :) Måste genast kolla in din blogg :)

2010-06-01 @ 11:40:47
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0