Aj!

Jag håller på att packa ner mitt liv för att vara i Skåne över påsk. Där ska det förutom umgås med alla underbara människor och njutaws av havet också hinnas med att tentaplugga, fotograferas för en tidning, och läsas om bokföring.

Efter dagens skoldag så gick volvon som tusan från Vingåker till Örebro för att hinna till mitt favoritpass på friskis. När jag rusar in genom dörrarna (5 minuter efter passet börjat) inser jag att jag har glömt träningsbhn hemma och skorna i bilen. Fan. Jag kunde inte gå ut och hämta skorna för då hade jag inte blivit insläppt igen. Så jag gick på ett jympapass utan bh och utan skor. Nu har jag så ont i fötterna och mina bröst har nog blivit lite längre liksom, det känns som att de hänger vid naveln och är ledsna.


/Sångerskan


Kommentarer
Postat av: Martina

stackars tuttar. men jag skulle nog kunna hoppa bungyjump utan nån bh alls, och det är INTE en bra grej.

2010-03-31 @ 13:40:21
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Det tror jag inte riktigt på Martina! Ska vi testa?

2010-03-31 @ 22:34:55
URL: http://divinelotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0