Rephelg

Helgen som gått har Divine haft rephelg. Det har repats in nya låtar, körstämmor och filats lite här och var, allt för att hela tiden bli bättre! Jag måste säga att jag är så jäkla glad att jag får jobba med de musiker jag gör, de är helt fantastiska. Helt underbara på alla sätt!

Det är ett lite märkligt förhållade man får till varandra i bandet. Vi gör verkligen allt tillsammans, och man känner varandra så bra. Känner till varandras svagheter och styrkor. Jag älskar det. Det finns inget bättre än när vi är tillsammans. Jag har fyra pojkvänner, men jag har inte sex med dem.

I veckan som kommer ska det hinnas med att göra en hel del, både studiojobb och tenta skrivning bland annat.



/Sångerskan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0