Vilken dag.

Dagen började med att klockan ringde 06.00. Upp, ducha, kolla föreläsning, packa om väskan lite, frukost. Fick skjuts av Bästa Calle till tåget, tack igen!
Åkte till Vingåker för att sitta på föreläsning och seminarium fram tills 17. Efter det så har jag åkt tåg, väntat, varit irriterad, varit onödigt kissnödig, åkt tåg, väntat, varit irriterad och så vidare.
Nu är jag snart framme i Malmö och ska bli hämtad av min älskade syster. Och då blir allting bra!
Har några hektiska dagar framför mig i Skåne nu! Det ska bli kul och supermysigt.



/Sångerskan






Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, jag vill också vara i skåne.

2010-02-11 @ 14:48:36
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0