FriskisLinda

Gårdagens träning resulterade i en stukad fot och ett snett knä.

I vanlig ordning har jag ätit frukost med datorn, mailat och fixat lite. Nu ska jag till biblioteket, och sen pluggdejt med Martina i Hallsberg. Tänkte jag skulle bli färdig med hemtentan idag. Hade varit så gött!

Vissa människor påverkar en mer än andra, så klart. När jag bodde i Lund så hade jag en favoritledare på Friskis, hon heter Linda, och jag älskade hennes pass Detta är en helt fantastisk människa! Vi hade lite samma uppväxt och samma knagliga relation till vår pappa. Linda påverkade mig, hon fick mig att komma ihåg att aldrig sluta må bra och att alltid drömma.

Ibland korsas två människors vägar varandra, vi möts, skrattar och lär av varandra. Eller hur är det fräckt?



/Sångerskan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0