Följer du med mig baby?

Jag har redan hunnit köra lite turnébuss, äta stadig frukost, klä mig och göra mig i ordning för dagen, städa skrivbordet och är snart på väg till Tobbe-producent för att sjunga, bland annat en nyskriven låt som heter Följer du med mig baby, ett Mulle Melander-verk. Känner på mig att det kommer bli en bra dag i studion idag!

Jag har kommit på mig själv att skriva låt-texter med lite samma innebörd, att jag är stark - det är över - du ska inte tro att du kan få mig igen, osv. Jag ser också att en del låtar på skivan kommer vara denna sorten. Typiska countrytexter (?). Kan det vara så att det speglar mig som person? Är jag sån?



/Sångerskan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0