Mette!

För två timmar sedan drog det väntade snövädret in över Skåne. Men innan jag blev tvungen att köra från Malmö till landet så hann jag åka lastbil med Mette som kör och saltar och plogar på Öresundsbron. Lite kvalitetstid med bästa systern! Tyvärr blir det nog inte så mycket mer tid med henne då det ser ut som att hon måste jobba nästan hela tiden fram till jag åker tillbaka till Örebro.
Mette är så duktig. Medans jag sitter inne i värmen i bilen och äter godis är hon ute och lagar och fixar!
Jag hoppas hon kan vara hemma i morgon eftermiddag då det ska firas jul med hela släkten! Det blir ju inte samma sak utan henne!
Mette är bäst!
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0