Försoven och förfrusen

Jag försover mig i princip aldrig. Men dag när jag skulle skriva tenta försov jag mig 1,5 timme. Hur lyckas jag med det? Jag minns inte ens att jag stängde av väckarklockan. Men som tur va hade jag räknat med två timmar jobb på morgonen, så jobbtimmarna försvann men tentan hann jag med.
Efter tentan så åkte jag och Calle och skulle starta bussen, och köra den till verkstaden. Ett batteri gick sönder i helgen, så det är bara tre som fungerar nu, så den va lite svårstartad. Efter att vi stått ute i kylan i flera timmar fick vi igång bussen och den kom iväg till verkstaden. Just när man står där och märker hur man börjar tappa känseln i olika kroppsdelar så undrar man vad fan man håller på med detta för.
/Sångerskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0