Trött och glad

Jag har haft bästa avslutet på en sjukt händelserik dag. Jag och den bästa Johanna Kajson har haft 4 timmar kvalitetstid! Vi träffas på tok för sällan, men när vi väl träffas så har vi så mycket att prata om att det aldrig blir tyst. Johanna är en tjej som jag är stolt över och så glad att ha som vän. Hon är målinriktad och det finns inget som håller henne tillbaka. I veckan sa hon upp sig från en ledande position på ett stort företag för att satsa på sin dröm och driva eget. Jag säger bara, kör hårt!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Örebro, och jag vill egentligen bara be männen som sitter sidan om att sluta prata säljteknik. Låt det bara va tyst när man åker första klass!



/Sångerskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0