Jag har det bra!

Jag har de senaste veckorna läst en så in i helsikes svår kurs; den friska människans fysiologi. Idag var det tenta. Jag har verkligen ingen aning om hur det har gått, men jag gjorde mitt bästa!
Nu har jag gett mig själv lite semester (det fina med att plugga distans).
Världens bästa syster är här på besök och ska stanna nästa vecka också! Så kul!
Förutom att bara slappa och njuta av varandras sällskap ska vi bada, shoppa, spela spel, åka till fjällen och spela, spela lite till musik, grilla lite och promenara mycket. Jag bara älskar att ha henne här!

Tack förresten för alla fina mail, kommentarer och kort jag fått om reportaget i LAND!


/Sångerskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0