Studiojobb och kryssning

Om en liten stund ska jag sätta mig i bilen och köra till Stockholm. Jag ska till en studio där och sjunga in 5 låtar, bland annat en helt ny som är skriven av keyboardisten Robin i Divine. Ska bli riktigt kul!
Jag hoppas att jag kan klämma in en lunch med någon Stockholmvän också, hade ju varit perfekt!

I kväll ska vi gå på Silja Galaxy för en dygnskryssning med Nöjesmetro, vårt bokningsbolag. Det kommer bli lite möten och lite barhäng kan jag gissa, najs! Det är både bokare och lite folk från andra band som ska med, så det kommer nog bli kul.

Veckan schema:

Måndag: Skola hela dagen, friskis på kvällen
Tisdag: Studio i sthlm 10-16, kryssning med Nöjesmetro
Onsdag: Kryssning med Nöjesmetro, förhoppningsvis friskis på kvällen
Torsdag: Halvdag i skolan, städa bussen, packa och städa hemma
Fredag: Ljudskruvning av Sigge i Ludvika, spela i Ludvika på Fest på Folkan
Lördag: Åka från Ludvika till Åkersberga, spela på Kejsaren i Åkersberga
Söndag: Åka hem, SOVA!!!!!

Nu måste jag gå och packa väskan så jag kommer iväg i tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0