Örebro

Nu sitter Macke, Tim och jag i Örebro och väntar på Matsen och Robin som kommer körandes från Uppsala. Matsen är världens största tidsoptimist, planen att köra från Örebro klockan 12 har spruckit ganska ordentligt.
Ikväll ska vi spela i Karlstad, Blomsterhultsloge (www.logenmittiskogen.se) nonstop med killarna i Sannex. Ska bli kul! Jag har fått varningar om att där ska vara sjukt mycket mygg och skit, så jag har redan lurat in mina killar på apoteket och köpt ett lager myggspray

Jag kommer göra små presentationer av Divine.
Macke är killen som har kommit på själva idén, han är inte bara trummis, han är också världens bästa kapellmästare. Han är egentligen en galning från Sibbhult i Skåne som  fann kärleken i den vackra Tove från Kumla, flyttade 42 mil från sin mamma. Den 30/5 föddes deras lille Melvin,  samma dag som vi spelade i Köping. Men Macke är inte den som är den, första va han med på förlossningen, efter allt va klart hämtade jag honom på Örebrosjukhus och körde i raketfart till spelningen. Tove är den mest förstående flickvännen till en dansbandsmusiker jag har stött på!
Fortsättning följer...

Nu kommer snart gitarrMatz och keyboardRobin, så MOT KARLSTAD!


/Sångerskan

Kommentarer
Postat av: Firebabe

Men firebabe! Du är i Örebro på fel tid! Jag är så glad att du börjat blogga. Nu kan jag följa din väg som en riktig stalker. Är det verkligen så att jag fick den första kommentaren på din blogg? I så fall är det jippie! Kramar!

2009-06-26 @ 13:48:02
Postat av: Petra

Ljuvliga Lotten!!! så bra att du startat blogga om dutt galna liv! ska bli mycket kul att följa. Sorry att jag inte ringde i morse...vaknade av att mamma knackade på dörren kl 11.30 för att vi skulle ha en städdag......ööööööö

KRAMEN och PUSSSEN Miss jo

2009-06-26 @ 16:33:47
Postat av: Amanda

Va kul med en blogg :) Mycket bilder vill vi se :)

Kram på dig

2009-06-26 @ 23:01:29
URL: http://margona.blogg.se/
Postat av: Lotten

Firebabe: Grattis till förta kommentaren :-) Jag kommer till örebro snart igen. Vi fikar när du också är där!

Petra: Eller hur blir det bra?! Vi hörs imorgon, eller, ja idag blir det ju.

Amanda: :-) Bilder blir det!

2009-06-27 @ 05:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0