En klok person.

Att starta och bygga upp ett band är inte bara en dans på röda rosor. Det är så mycket som ska klaffa och funka. Man ska styra ihop fem liv, fem viljor, fem drömmar till att jobba åt ett gemensamt mål. Få ihop en bra ekonomi för att kunna köpa det som behövs och krävs. Träffa på rätt personer som tror på det vi gör och som kan hjälpa oss på vägen. Det är tusen saker att tänka på. Det är så mycket runt omkring själva spelandet.

Det har varit stunder när jag tvivlat på att jag är på rätt spår. En gång när det va riktigt illa sa en klok vän till mig:
Där du känner dig ett med himmel och jord, där du känner dig tillfreds och glad i hjärta och själ. Där ska du vara.
Efter det så vet jag att jag gör helt rätt sak! Jag har hittat min grej.


/Sångerskan


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det kan du tro Lotten, att du hittat rätt och gör exakt det du är menad att göra!



Det kan inte gå annat än bra! KRAM och gonatt

2009-07-22 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0