Skellefteå

Jag har aldrig varit så långt norrut i Sverige som jag va denna helgen, vi va i Skellefteå i Folkparken och spelade. Vilken helg sen! Jäklar vad kul!
Vi åkte från Örebro vid 23 på torsdagkväll och va hemma vid 17 på söndagen. Där emellan hann vi bland annat:

- Tankat många liter diesel
- Sett Torsk på Tallin två gånger
- Ätit pizza med sjukt god ost på
- Gått vilse i Skellefteå
- Jag såg för första gången i mitt liv en varning-för-ren-skylt
- Varit på pizzeria där det serverades pizza med renskav
- Spelat för närmre 400 personer på fredagen tillsammans med Expanders
- Sett avsnitt 1-3 av Nile City på tok för många gånger
- Haft snöbollskrig
- Städat på en hamburgerbar
- Gjort snöängel
- Spelat för 700 personer på lördagen tillsammans med Shake och Blender
- Blivit filmade av SVT (kameran va två centemeter från mitt ansikte, kanske lite nära?)
- Fått fantastiska applåder och fina ord från både dansare och arrangörer!!!

Nu sitter jag på tåget på väg söderut. Ska ner till SKåne för att krama och mysa med min familj, släckt och vänner, göra lite julbak, och shopping! Ska bli skönt att vara i Skåne några dagar innan jag är tillbaka i Örebro för en vecka med skola, rep, möten och spelningar. Efter det blir det några dagars snabbt julfirande!


/Sångerskan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0