Debutalbum

Som många vet så är vi i full gång med att spela in vårt debutalbum! Och snart, snart börjar det kännas färdigt. Släpp är planerat i mars-april.
Idag vaknade jag av ett sms att jag hade tre till färdiga låtar på min mail.
Ooo va bra det känns! Jag får knipa mig lite i armen för att förstå att det är på riktigt. Om några månader står vi med vår egen skiva i handen. Häftigt!

I kväll kommer jag vara med i ett radioprogram som heter Full rulle med Mulle. Gå in på www.radiohaninge.se för att lyssna, det börjar 19.15 och då kommer några av låtarna som ska vara med på skivan spelas.



/Sångerskan






Kommentarer
Postat av: Fröken Kajson

IIIIIiih, såå stolt över dig!!! Stöttar dig hela vägen!! Kram

2009-12-12 @ 21:47:37
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0