Ett tag sedan..

Ja, det va ett tag sedan jag fick en stund över. Har varit fullt ös i Fröken Hanssons liv.  Det är ju som så att mina föräldrar har en gård, och vid denna tiden på året är det in i helsike mycket jobb där. Så att jobba 14 timmar om dagen är ingen ovanlighet. Det har helt enkelt inte funnit tid för blogg. Men jag ska uppdatera er!

Det har hänt lite saker!

Vi har varit i Sunne för att marknadsföra oss på Frykdalsdansen. Robin, Tim och jag hade tre dagar med varierande väder, allt från ösregn till bikiniväder.


 Det här med att bygga tält kanske inte är min grej..


  Delar av vackra (?!)  Divine


 Vår bokare Krister dansar till Wahlströms


 Vad är det som händer med mina ögon så fort jag dricker öl?


 Det blev lite party, här med trummis och basist från Casanovas


 Bra konserter och bra dansband, trevliga människor och goda lakrisband. Bra dagar helt enkelt!



Nästa år är vi också på Frykdalsdansen, men då ska vi spela också!



/ Sångerskan som kan bygga tält



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0